Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Producenci
Promocje
Pulsoksymetr napalcowy Viatom OxySmart Bluetooth iOS, Android
Pulsoksymetr napalcowy Viatom OxySmart Bluetooth iOS, Android

99,00 zł

Cena regularna: 199,00 zł

szt.
Pulsoksymetr Contec CMS50D
Pulsoksymetr Contec CMS50D

49,00 zł

Cena regularna: 149,00 zł

szt.
Wężyk do Holtera Ciśnieniowego ABPM50
Wężyk do Holtera Ciśnieniowego ABPM50

99,00 zł

Cena regularna: 139,00 zł

szt.
Holter ciśnieniowy Contec ABPM50
Holter ciśnieniowy Contec ABPM50

1 399,00 zł

Cena regularna: 1 990,00 zł

szt.
Holter EKG Contec TLC5000 + Pulsoksymetr GRATIS !
Holter EKG Contec TLC5000 + Pulsoksymetr GRATIS !

3 990,00 zł

Cena regularna: 4 900,00 zł

szt.
Termometr podczerwień Bletooth iOS/Android ucho skóra bezdotykowy Viatom
Termometr podczerwień Bletooth iOS/Android ucho skóra bezdotykowy Viatom

79,00 zł

Cena regularna: 149,00 zł

szt.
Pulsoksymetr napalcowy Viatom FS20-C
Pulsoksymetr napalcowy Viatom FS20-C

49,50 zł

Cena regularna: 99,00 zł

szt.
Pulsoksymetr napalcowy Viatom OxySmart
Pulsoksymetr napalcowy Viatom OxySmart

89,00 zł

Cena regularna: 99,00 zł

szt.
Pulsoksymetr napalcowy JN P-01
Pulsoksymetr napalcowy JN P-01

29,00 zł

Cena regularna: 99,00 zł

szt.

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: info@medeon.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Leśna 6, 42-595 Sączów, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: info@medeon.pl 

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Leśna 6, 42-595 Sączów

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl